HOTEL KRASICKI MTB OLSZTYN TEAM

Anna Ochrymczuk
Olsztyn
Nr startowy: 733
Wizyty: 4382
CID: 16744
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

½Pro MK3: 14/26 (757.22 pkt)
Sektor: 6 (311 pkt, 5.4%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MK3: 14/26 (757.22 pkt)
Sektor: 6 (311 pkt, 5.4%)
Numer startowy: 733

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MK3: 37/45 (368.98 pkt)
Sektor: 11 (266 pkt )
Numer startowy: 733

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MK3: 11/22 (1182.46 pkt)
Sektor: 9 (316 pkt, 12.9%)
Numer startowy: 710

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MK3: 10/26 (1076.16 pkt)
Fit FK3: 30/82 (663.56 pkt)
Sektor: 8 (333 pkt, 21.8%)
Numer startowy: 710

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MK3: 5/26 (3623.32 pkt)
Sektor: 5 (363 pkt, 41.5%)
Numer startowy: 710

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MK3: 29/48 (437.06 pkt)
Fit FK3: 5/128 (3199.74 pkt)
Sektor: 7 (342 pkt, 30.7%)
Numer startowy: 1643

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Fit FK3: 26/166 (734.20 pkt)
Sektor: 10 (286 pkt, 2%)
Numer startowy: 4098

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2013-10-06 Płock Fit (FK3) 32 km 17.7 01:48:24
72.5%
72.5%
76.6%
76.6%
2013-09-22 Nowy Dwór Fit (FK3) 38 km 18.2 02:05:06
76.6%
76.6%
76.6%
76.6%
2013-08-18 Ełk Fit (FK3) 28 km 23.0 01:13:08
72.5%
72.5%
72.5%
72.5%
2013-08-15 Gołdap Fit (FK3) 46 km 16.8 02:43:52
63.3%
63.3%
68.8%
68.8%
2013-06-30 Olsztyn Fit (FK3) 30 km 16.1 01:51:32
72.5%
72.5%
72.5%
72.5%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (K3) 56 km 19.4 02:53:18
82.2%
82.2%
87.4%
87.4%
2014-09-07 Rawa Maz. Fit (FK3) 29 km 23.2 01:14:57
88%
88%
88.3%
88.3%
2014-08-31 Olsztyn Fit (FK3) 28 km 21.1 01:19:43
84.9%
84.9%
98%
98%
2014-08-17 Nidzica Fit (FK3) 30 km 21.3 01:24:20
83.6%
83.6%
83.6%
83.6%
2014-08-15 Orzysz Fit (FK3) 32 km 20.1 01:35:33
81.7%
81.7%
85.4%
85.4%
2014-08-03 Brodnica Fit (FK3) 30 km 22.3 01:20:45
82.3%
82.3%
82.3%
82.3%
2014-06-21 Ełk Fit (FK3) 31 km 21.9 01:25:02
87.4%
87.4%
87.9%
87.9%
2014-06-19 Gołdap Fit (FK3) 36 km 23.7 01:31:15
83.5%
83.5%
83.5%
83.5%
2014-06-08 Nałęczów Fit (FK3) 31 km 22.8 01:21:34
83.5%
83.5%
94.4%
94.4%
2014-06-07 Puławy Fit (FK3) 25 km 21.0 01:11:17
83%
83%
92.8%
92.8%
2014-05-25 Supraśl Fit (FK3) 25 km 19.0 01:18:58
81.6%
81.6%
83%
83%
2014-05-18 Piaseczno Fit (FK3) 20 km 20.2 00:59:22
83%
83%
84.3%
84.3%
2014-05-04 Toruń Fit (FK3) 24 km 22.2 01:05:00
75.9%
75.9%
77.6%
77.6%
2014-04-27 Chorzele Fit (FK3) 30 km 19.2 01:33:55
81.6%
81.6%
85.2%
85.2%
2014-04-13 Legionowo Fit (FK3) 24 km 19.4 01:14:09
74.5%
74.5%
74.5%
74.5%
2015-07-11 Ruciane Nida Mega 45 km 19.5 02:18:33
100%
100%
100%
100%
2015-07-12 Grabowo Mega 53 km 19.1 02:46:32
82.1%
82.1%
82.1%
82.1%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MK3) 50 km 20.1 02:29:14
83.2%
83.2%
89.8%
89.8%
2015-06-07 Puławy Mega (MK3) 51 km 17.8 02:51:36
79.6%
79.6%
81.6%
81.6%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MK3) 48 km 22.4 02:08:38
86.4%
86.4%
88.4%
88.4%
2015-09-06 Olsztyn Mega (MK3) 54 km 20.4 02:38:27
83.3%
83.3%
96.1%
96.1%
2015-08-15 Supraśl Mega (MK3) 58 km 18.5 03:07:57
78%
78%
90.8%
90.8%
2015-08-16 Ełk Mega (MK3) 50 km 18.0 02:46:33
78.2%
78.2%
93.9%
93.9%
2015-08-02 Brodnica Mega (MK3) 58 km 22.0 02:38:12
80.9%
80.9%
85.2%
85.2%
2015-05-16 Toruń Mega (MK3) 54 km 22.5 02:24:02
82.8%
82.8%
94.4%
94.4%
2015-04-12 Legionowo Mega (MK3) 46 km 19.5 02:21:49
81.3%
81.3%
86%
86%
2016-07-17 Olsztyn wycof.
2016-08-28 Brodnica Mega (MK3) 59 km 16.9 03:29:29
69.1%
69.1%
70.5%
70.5%
2016-07-31 Grudziądz Fit (FK3) 32 km 19.2 01:39:51
75.5%
75.5%
83.4%
83.4%
2016-04-03 Legionowo Fit (FK3) 26 km 18.7 01:23:26
79.3%
79.3%
82.5%
82.5%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MK3) 52 km 19.7 02:38:15
75.4%
75.4%
75.4%
75.4%
2016-05-14 Łódź Mega (MK3) 50 km 17.8 02:48:26
69.3%
69.3%
69.3%
69.3%
2017-10-01 Mława Mega (MK3) 49 km 16.8 02:55:09
70.5%
70.5%
70.5%
70.5%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MK3) 52 km 15.9 03:15:50
72.7%
72.7%
85.1%
85.1%
2017-08-27 Brodnica Mega (MK3) 58 km 14.9 03:53:53
68.9%
68.9%
80.8%
80.8%
2018-07-15 Zawoja ½Pro (MK3) 32 km 9.5 03:21:38
59.1%
59.1%
59.1%
59.1%
2018-07-14 Maków Podhalański ½Pro (MK3) 28 km 10.6 02:38:51
62.6%
62.6%
62.6%
62.6%
2018-07-13 Stryszawa ½Pro (MK3) 33 km 8.5 03:54:04
54.1%
54.1%
54.1%
54.1%
2018-07-12 Stryszawa ½Pro (MK3) 7 km 8.9 00:47:25
62.2%
62.2%
65.4%
65.4%
2018-05-01 Puławy ½Pro (MK3) 43 km 13.9 03:06:06
70.2%
70.2%
73.8%
73.8%
2019-07-28 Olsztyn ½Pro (MK3) 45 km 17.3 02:36:05
75.7%
75.7%
77%
77%
2019-06-16 Ciechanów ½Pro (MK3) 42 km 16.7 02:30:59
74.4%
74.4%
74.4%
74.4%
Starty: 0 z 47 (1800 km, 4 dni i 4 godz. 42 min. 10 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Cześć Darku,u mnie wszystko ok,szkoda że nie udało się nam spotkać,może następnym razem w Brodnicy???
Anna Ochrymczuk
2015-07-26
Czesc Aniu.. Co u Ciebie? Nie moge jakos znalezc Cie w tlumie!
Dariusz Dyrek
2015-07-20
Coś pewnie znajdziesz dla siebie https://www.dropbox.com/sh/lck...
Tak, ja bede na 100% w Rawie. Ty masz dosyc daleko +-270km - troche daleko ale Kazimierz jeszcze dalej-360 To jest moj adres email - dq_pb@wp.pl gdybys chciala cos naskrobac Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje-to musi byc mile przezycie.
Dariusz Dyrek
2014-09-01
Dzieki ,jeszcze nie wiem czy bede w Rawie.A Ty będziesz w Rawie?
Anna Ochrymczuk
2014-09-01
GRATULACJE...Pierwsze podium. SUPER Bedziesz w Rawie?
Dariusz Dyrek
2014-08-31
Będę w Orzyszu i w Nidzicy,na pewno się spotkamy Pozdr
Anna Ochrymczuk
2014-08-06
Nie moglem znalezc Cie na mecie...szkoda Mysle ze spotkamy sie w Orzyszu lub w Nidzicy Pozdrawiam
Dariusz Dyrek
2014-08-04
W takim razie do milego w Brodnicy
Dariusz Dyrek
2014-07-06
Cieszę się że mogłam pomóc ,W Skarżysku mnie nie będzie życzę powodzenia.Do zobaczenie w Brodnicy
Anna Ochrymczuk
2014-07-03
Jeszcze raz dziekuje za pomoc na trasie w Elku... i do milego w Skarzysku
Dariusz Dyrek
2014-06-22

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy